.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا اوکراینی ها پیروز نمیشوند؟!

به گزارش شمال نیوز ، یک فعال توئیتری با اشاره به گزارش گاردین درباره وضعیت زنان اوکراینی در ارتش این کشور، در صفحه توئیتری خود نوشت:

 

همواره به این فکر میکردم چرا ارتش اوکراین علیرغم پشتیبانی همه جانبه ناتو در برابر روسها موفق نمیشود؛ عدم موفقیت نیروهای اوکراینی قطعا به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما از وقتی گزارش دلخراش گاردین درباره زنان اوکراینی در ارتش این کشور را خواندم، فهمیدم بخش عمده ای از ناکامی ها به حواشی حضور زنان در میان لشکری از مردان نظامی برمیگردد؛ جایی که یک گروهبان زن میگوید مجبوریم با دو دشمن بجنگیم: روسیه و همرزمان مردی که ما را آزار میدهند!

 

تجاوز جنسی، باردار شدن، تبعیض و افسردگی حاصل از این رفتارها از یک سو، و عدم تمرکز مردان هوس باز بر امورات جنگی از سوی دیگر، به نظر عامل مهمی در ناکامی های کیِف در برابر مسکو است.

 

زنی اگر به فرمانده ای تمکین نکند با مشکلات بزرگی مواجه خواهد شد و بعد از آن، صدایش نیز به جایی نمیرسد! در جایی از این گزارش آمده بود فرماندهی به یک خانم میگوید اگر تمکین نکنی همسرت را [که او هم در همان گردان حضور داشته] به خط مقدم میفرستم تا بمیرد!

 

کِی یک ارتش مستِ شهوت آلود میتواند خوب دفاع کند؟ کدام احمقی زنان بیچاره را به میدان نبرد میفرستد؟ با این سیستم آیا میشود جنگ را بُرد؟

 

این گزارش گاردین واقعا دردناک بود؛ آدم با خواندن آن احساس میکند برده داری، زورگویی، تبعیض و سوء استفاده از زنان در سیستم مورد تایید آمریکا و ناتو عادی شده است؛ جایی که زنان نظامی حتی از کفش، جلیقه و لباس مناسب خود هم محروم اند، ولی باید بمانند و به قول آن زن بینوا با دو دشمن بجنگند: روسیه و همرزمان شهوت ران!

 

   

   

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.